برچسب ها: وضعیت تعطیلی مدارس سه‌شنبه 17 فروردین 95، آیا فردا سه‌شنبه 17 فروردین 95 مدارس تعطیل است؟، آیا فردا سه‌شنبه 17 فروردین 95 مدارس تعطیل است؟,سه‌شنبه 17 فروردین 95 مدارس تعطیل است؟,مدارس سه‌شنبه 17 فروردین 95 تعطیل است؟,تعطیلی مدارس سه‌شنبه 17 فروردین 95,اطلاعیه تعطیلی مدارس سه‌شنبه 17 فروردین 95,تعطیلی مدارس تبریز سه‌شنبه 17 فروردین 95,تعطیلی مدارس اردبیل سه‌شنبه 17 فروردین 95,خبر درباره تعطیلی مدارس سه‌شنبه 17 فروردین 95,وضعیت تعطیلی مدارس سه‌شنبه 17 فروردین 95,آیا خبر تعطیلی مدارس در 17 فروردین 95 صحت دارد,ایا مدارس در مورخ 17 فروردین ۱۳۹۵تعطیل است,آیا مدارس روز 17 فروردین تعطیل است,سه‌شنبه 17 فروردین 95 تعطیل هست,تصمیم گیری آموزش و پرورش در مورد 17 فروردین 95 ,آخرین اخبار در مورد تعطیلی 17 فروردین 95 ,ایا اموزش پرورش روز 17 فروردین را تعطیل کرده است,آیا فردا سه‌شنبه 17 فروردین 95 مدارس تبریز و اردبیل تعطیل است؟، تعطیلی مدارس سه‌شنبه 17 فروردین 95, مدارس سه‌شنبه 17 فروردین 95 تعطیل است؟, اطلاعیه تعطیلی مدارس سه‌شنبه 17 فروردین 95, سه‌شنبه 17 فروردین 95 مدارس تعطیل است, تعطیلی مدارس، تعطیلی مدارس، آیا فردا یکشنبه 27 دی 94 مدارس تهران تعطیل است، آیا فردا سه‌شنبه 17 فروردین 95 مدارس تبریز و اردبیل تعطیل است، اخبار تعطیلی مدارس


تعطیلی مدارس 17 فروردین 95 | آیا فردا سه شنبه مدارس تعطیل است؟


به محض اعلام اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس این پست بروزرسانی می شود


مدارس هشت شهر استان اردبیل تعطیل شد


به گزارش پانا استان اردبیل، آموزش و پرورش استان اردبیل که شب گذشته تعداد محدودی از مدارس مشگین شهر را تعطیل اعلام کرده بود صبح روز دوشنبه 16 فروردین 95 در اطلاعیه ای مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی مشگین شهر ، لاهرود و ارشق ، سری صبح مقطع پیش دبستانی ، دبستان و دوره اول متوسطه سرعین ، نیر و هیر و مقطع پیش دبستانی و دبستان در سری صبح اردبیل و نمین را تعطیل اعلام کرد.


بارش برف در این شهرستان ها همچنان ادامه دارد و ارتفاع آن از 10 سانتیمتر فراتر رفته است. از شهرستان های شمالی و جنوبی استان اردبیل نیز بارش باران گزارش شده است.


هم اکنون دمای هوا در اردبیل 3 درجه زیر صفر و دیگر شهرستان های نه گانه استان نیز بین یک درجه زیر صفر تا هشت در جه بالای صفر متغییر می باشد.


مدیریت راههای اداره کل راه و ترابری استان اردبیل نیز اعلام کرد که در گردنه های صاعین در محور اردبیل - سراب ، حیران در محور اردبیل - آستارا ، قره آغاج در محور گرمی - پارس آباد و محور مشگین شهر به اهر بستن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی می باشد.


این مدیریت افزود که تمام جاده های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد اما با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی رعایت احتیاط و داشتن تجهیزات زمستانی برای رانندگان توصیه می شود.


هواشناسی استان اردبیل اعلام کردکه این وضعیت جوی امروز نیز در استان تداوم خواهد داشت.


مدارس نوبت بعد از ظهر 4 شهر اردبیل تعطیل شد


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اطلاعیه صبح امروز آموزش و پرورش استان اردبیل مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول اردبیل در نوبت بعد از ظهر دوشنبه 16 فروردین 95 تعطیل اعلام شد.


بر همین اساس در سرعین و مشگین شهر کلیه مقاطع تحصیلی و در هیر تنها مقطع پیش دبستانی و ابتدایی به دلیل حاکم شدن هوای سرد و تداوم بارش ها تعطیل اعلام شد.


این تعطیلی ها در حالی در نخستین روزهای سال جدید به دلیل حاکم شدن هوای سرد همراه با بارش برف اعلام می شود که در نوبت صبح نیز مدارس هشت شهر استان اردبیل تعطیل اعلام شده بود.


اما همچنان بارش برف در شهر اردبیل خودنمایی کرده و چهره زمستانی به بهار اردبیل داده است به طوری که بر اساس اعلام هواشناسی این پدیده غالب جوی تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت و از بعد از ظهر از شدت این بارش ها کاسته خواهد شد.


در صورت اعلام تعطیلی مدارس روز سه شنبه 17 فروردین 95 سایت بروز میشود