نیوشا ضیغمی مهمان امشب برنامه دورهمی 

برنامه تلویزیونی «دورهمی» در اولین شب زمستان جمعه 1 دی 96میزبان بازیگر مشهور سینما و تلویزیون نیوشا ضیغمىخواهد بود.


 نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. وی فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است. او و خانواده‌اش در خیابان میرداماد زندگی می‌کردند. او اصالتاً اهل استان کرمانشاه است. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهیدبهشتی تهران گرفت.

سال ۸۵ سال نسبتاً خوبی برای ضیغمی که تا آن زمان هیچ‌کدام از فیلم‌هایش اکران نشده بودند، بود. با اکران فیلمهای پارک وی و اخراجی‌ها بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم‌های وی شکست. نیوشا ضیغمی در همین سال حس پنهان را بازی کرد که در بیست ششمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. ضیغمی بعد از اکران اخراجی‌ها و در سال‌های ۸۶ و ۸۷ با فیلم‌های قرنطینه، تلافی و توفیق اجباری جای خود را در سینما تثبیت کرد. 


مهریه نیوشا ضیغمی

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می‌کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آن‌ها رابطه را حفظ کنم. مهریه‌ام یک سکه است. نمی‌توانم درک کنم که 2 خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می‌زنند.


برچسب‌ها: میهمان برنامه امشب دورهمی، نیوشا ضیغمی، برنامه دورهمی، مهمان دورهمی 1 دی 96، نیوشا ضیغمی 1 دی 96، نیوشا ضیغمی مهمان امشب دورهمی، دورهمی